دسته‌بندی نشده

خوشبوترین اسانس عطر زنانه

اسانس زنانه

اسم خوشبوترین اسانس ها

اغلب شما می دانید که اسانس ها را بنابر جنسیت و سایر مشخصات فردی تولید می کنند و به طور طبیعی برگرفته از منشاهای گیاهی و حیوانی معطر هستند و امروزه برای ایجاد تنوع یا پیشگیری از کمبود و احتمال انقراض برخی منابع طبیعی سعی می شود که فرمولاسیون اسانس‌های مختلف را به صورت مصنوعی با ترکیباتی جدید و متفاوت نیز تولید کنند. در فروشگاه انلاین عطر تی تی شما میتوانیین از رایحه با کیفیت اسانس های مردانه و زنانه لذت ببرین .
در خصوص خوشبو ترین اسانس عطر زنانه نیز معمولا بر حسب طبع لطیف بانوان سعی می شود که از اسانس گل ها، گیاهان و دانه های معطر پایه اصلی عطرهای مختلف من جمله: پرفیوم، ادوپرفیوم، اوفرش، ادکلن و ادوتویلت ها را تهیه کنند و نقش اسانس عطر زنانه در هر یک از این موارد تعیین کننده غلظت، شدت بو، ماندگاری، دامنه پراکندگی، رنگ و بافت عطر است و امروزه پنج مورد از اسانس عطر زنانه بر حسب محبوبیت و علاقه بانوان به شرح زیر هستند.

معرفی 5 اسانس برتر 

۱_ گود گرل (Good Girl):

اسانس گودگرل زنانه

قطعا اسانس عطر زنانه گودگرل با طراحی خاص شیشه آن که به شکل کفش پاشنه بلند است را تا به حال دیده اید و مجذوب ظاهر منحصر به فرد این عطر شده اید؛ این عطر گرم و نسبتا تلخ توانسته است از سال ۲۰۱۶ تا به حال یکه تاز بازار عطر و ادکلن زنانه باشد و طیف وسیعی از سلایق مختلف را پوشش دهد و نتنها ظاهری فیزیکی عطر بسیار چشمگیر است بلکه ترکیبات شیمیایی گود گرل تمام توقع یک بانوی سخت پسند را از لحاظ رایحه معطر، ماندگاری و… پاسخ می دهد.

{ترید نکن حتما امتحانش کن 🌻 }اسانس زنانه گوود گرل برند کارولینا هررا Carolina Herrera Good Girl

گود گرد توانسته به دلیل گروه بویایی خود که در دسته گل های شرقی است در لیست اسم خوشبو ترین اسانس های عطر زنانه قرار بگیرد و تم گرم و تلخ آن برای مصرف در فصول سرد سال بسیار مناسب بوده و هر خانمی را در استایلی خوشبو و خاص نشان خواهد داد.
گفته می شود که ترکیبات گود گرل اعتیاد آور است و در برداشت اخلاقی برای زنان نشانه دو شخصیتی بودن است و کمپانی هررا این ادکلن بی نظیر را با شعاری متفاوت یعنی چه خوب است که بد باشیم ارائه کرد و در عرصه عطر سازی انقلابی بزرگ محسوب شد و کماکان با قدرت تمام پابرجا مانده است و زنانی که گود گرل را انتخاب می کنند به وضوح تمایز سلیقه و شخصیت خود با سایرین را نشان می دهند.
ترکیبات خلاقانه گود گرل از این ادوپرفیوم رایحه ای گرم و شیرین به سمت تلخ ساخته است و هنگامی که مقدار کمی از این اسانس عطر زنانه را روی نبضتان اسپری کنید در ابتدا نتی از بوی ملموس بادام و قهوه یک حس بی نظیر را به مشامتان می رساند و یک محرک نشاط و انرژی برای شما خواهد بود و در ادامه نتی از بوی تلفیقی یاسمین و مریم مشام شما را عطر آگین می کند و در پایان بوی لوبیای تونکا به همراه غلاف کاکائو به جای خواهد ماند.
از لحاظ ماندگاری و دامنه پراکندگی نیز یکی از عطرهای است که می توانید با آسودگی خاطر برای بلند مدت روی ماندگاری و پخش شدن بو در فضایی‌ گسترده حساب کنید و به اصطلاح رد بویی بسیار ممتد و ماندگار را به دنبال خواهد داشت.
برند معروف آمریکایی هررا عطر گود گرل را برای خانم های آراسته و شیک پسندی که می خواهند در محافل و مجالس شبانه بدرخشند طراحی کرده و ترکیبات خاص این ادوپرفیوم با قدرت بالایی محیط اطراف را تصرف می کند و رایحه گرم و تلخ آن هر توجهی را به سمت مخاطب جلب می کند و این موضوع نشات گرفته از اسانس خوشبو زنانه این عطر است.

۲_ بی دلیشنر Be Delicious)):

اسانس زنانه delicious
عطری با بیش از پانزده سال حضور پررنگ در عرصه خوشبوترین اسانس عطر زنانه است که شیشه ای بسیار متفاوت و سبز رنگ داشته و در نام رایج دی کی ان وای بی دلیشس سبز نیز معروف است و با ترکیبی فید شده از نت های میوه ای یک محصول خنک، شیرین و فوق العاده برای فصول گرم بهار و تابستان محسوب می شود.
با استفاده از بی دلیشنر زیبایی زنانه و فریبنده خانم ها نمود خاصی پیدا می کند و آمارها نشان داده مردان بیشتر از خود بانوان طرفدار این ادوپرفیوم خوشبو هستند و برای مصارف روزانه و محافل صمیمی بسیار مناسب بوده و از شما یک شخصیت دوست داشتنی، مهربان، خوش ذوق و دلبرا را در ذهن مخاطبان ثبت می کند.

به امتحانش می ارزه /// 😎 اسانس زنانه بی دلیشز 😎

ترکیبات مختلف میوه ای به گونه ای در بی دلیشنز تلفیق و میکس شده اند که رایحه خنک این عطر نماد یک زن جسور، پر انرژی، لطیف و جذاب را به تصویر می کشد و در مرحله اول خیار، گریپ فروت و منگولینا با صراحت خود را نشان می دهند و پس از چندی نت های ثانویه گل های‌ سوسن، مریم، رز و بنفشه به میان می آیند و در انتها بیسی از بوی نت های چوب، کهربا و نت صندل است که ماندگار می شوند.
ترکیب هوشمندانه از اسانس عطر زنانه برگرفته از چوب، میوه و گل سبب شده که این عطر مسرت بخش یک‌ ادوپرفیوم عامه پسند نه، بلکه یک نمونه خاص پسند باشد و فقط افراد متفاوت جذب این ترکیب کم نظیر شوند و هر سلیقه ای بی دلیشنز را انتخاب نمی کند و از لحاظ ماندگاری و پراکندگی بو نیز در گروهی از عطرهای متوسط قرار می گیرد به همین خاطر برای مصارف روزانه توصیه می شود.

۳_ جنیفر استیل (Jennifer Still):

اسانس عطر جنیفر استیل Jennifer Still
عطر خنک و شیرینی که سال ۲۰۰۳ در دنیای عطرها خلق شد جنیفر استیل یا همان ادوپرفیوم جنیفر لوپز است که گروه بویایی آن از نت های گلی است و‌ خانم های جذاب و خوش استایل در فصول گرم سال قطعا مجذوب این ترکیب تاپ و خارق العاده می شوند و می توانند خیلی ملایم و سحر آمیز در ذهن و قلب مخاطبان خود نفوذ کرده و حسی متفاوت را ایجاد کنند.
درصد بالای اسانس خوشبو زنانه در این ترکیب به اندازه ای است که در گروه ادوپرفیوم قرار گرفته و به نسبت ماندگاری خوبی داشته اما از سطح پراکندگی کمتری برخوردار است و این ترکیب گیاهی بر پایه گل ها و گیاهان معطر بوده و بیسی از اسانس چای با رنگی مایل به طلایی دارد و حس شادابی و سرزندگی طبیعت را به محیط و مخاطبان القا می کند.

تبریک میگم برای انتخابت !!!!! 🥳 اسانس زنانه جنیفر استیل برند جنیفر Jennifer Lopez Still 🥳
جنیفر استایل از بهترین نمونه های برگرفته از اسانس چای است که قویترین نت های چای، مشک و یاس را پراکنده می کند و جالب است که بدانید پایه ای از نت های ادویه نیز در ترکیب این خوشبو کننده نقش دارند اما همچنان بوی خنک آن حفظ شده و سبب می شود که طیف بی‌ شماری از مخاطبان خوش سلیقه را در فصل های گرم سال به طرف خود بکشاند.
هنگام استفاده از جنیفر استایل آمیزه ای از بوی ترکیبی سبز و تلخ فلفل، برنج، چای، نارنگی، سیب و ماندارین حس می شود که بوی نسبتا تلخ و خنک چای بر سایر اسانس ها غالب بوده و به راحتی قابل تفکیک است اما تندی نا محسوس فلفل نیز حس می شود؛ در پایه دوم ترکیب اسانس های رز، امین الدوله، یاس، گل برف و شکوفه پرتقال استشمام می شود و زمینه ملایم تا خنک تری ایجاد می کنند و در نت پایانی نیز مجموع روایح صندل چوب سفید، زنبق، کهربا، فلفل و… بویی مدهوش کننده را پخش می کنند.

۴_ لانوین اکلت (Lanvin Eclat):

اسانس زنانه اکلت
بیست سال از وجود ترکیب ملایم و خنک اکلت در میان خوشبوترین اسانس عطر زنانه می‌ گذرد و مطابق با مود زنانی است که دارای روحیه ای لطیف و صلح طلب هستند و با این رایحه دلربا آرامش ذاتی خود را بهتر نشان داده و دیگران را مجذوب شخصیت لطیف و ظرافت زنانه خود می کنند.
گروه بویایی لانوین اکلت گل میوه ای است و به تبع برای فصول گرم سال کاربرد بیشتری دارد و از آنجایی که مقادیر وجود اسانس عطر زنانه در این نمونه نسبتا بالا است سبب شده که نوعی ادوپرفیوم محسوب شود و از ماندگاری متوسط و پراکندگی بویایی نسبتا کمی برخوردار است اما این موضوع چیزی از محبوبیت عامه پسند اکلت برای مصارف روزانه کم نمی کند.

از همینجا میتونی خرید کنی 🤳🤳 اسانس زنانه اکلت برند لانوین Lanvin Eclat d´Arpege
میتوان ادعا کرد که ترکیب رایحه بهاری و دل انگیز اکلت که نشات گرفته از گل ها و میوه های معطر است روح را به آرامی نوازش‌ کرده و به شیوه ای افسونگر بر پرزهایی بویایی می نشیند و حس بهار را با اسانس چای، گل‌ بنفشه و هلو به ارمغان می آورد و از شما یک زن با ابعاد خاصی از گیرایی و ظرافت به نمایش می گذارد.
زمانی که اکلت را به بدن خود اسپری می کنید بویی از ترکیبات بی نظیر گل چای، شکوفه هلو، یاس بنفش و… در هوای اطراف پراکنده می شود و پس از فید شدن شدت عطر اولیه بویی از نت های میانی پونه، ویستوریا و مشک جای ترکیبات اولیه را تصاحب می کنند و در تعقیب نت های میانی رد بویی نهایی از عنبر، اسمنتوس و خس هس خود را تثبیت می کنند.

۵_ چنل چنز (Chanel Chance):

اسانس شنل چنس Chanel Chance
یکی از مواردی که بدون شک همیشه در لیست معرفی عطرهای خوشبو زنانه اسانس عطر زنانه قرار می گیرد شنل چنس یا چنل چنز است که این ترکیب کم نظیر از گل‌های مدیترانه ای سال ها است که مخاطبان خاص خود را حفظ کرده و نه تنها دمده منسوخ نمی شود بلکه با محبوبیت هرچه بیشتر زنان متفاوت و خوش سلیقه را به سمت خود جلب ترغیب می کند.
عطر شنل زنانه تمی شیرین و ملایم دارد و در عین حال از ماندگاری و دامنه پخش بویایی بسیار عالی برخوردار است که این ویژگی به خاطر درصد بالایی از اسانس خوشبو زنانه گل های معطر است که سبب شده اند عطر شنل در سطح پرفیوم قرار بگیرد و این دسته از عطرها به شدت و ماندگاری بو معروف هستند.

!!!بهترین انتخابت میشه 👧اسانس زنانه شنل چنس برند شنل Chanel Chance👧

طراحی هوشمندانه شیشه و اسم خلاقانه Chanel chance به این ترکیب مدهوش کننده لقب عطر شانس را می دهد و این بوی ملایم چنان رد بوی ماندگاری در مشام مخاطب به جای می گذارد که قطعا شما در برخورد با هر فرد خاص پسند و محفلی قدرت جذب و غلبه بر روان افراد را پیدا می کنید و از شما تا مدت ها امضای از یک رایحه نوستالژیک بهاری به خاطر می ماند.
ایجاد حس نشاط و هیجان در شما و اطرافیان اثری از بوی تند و شیرین نت های ابتدایی چنل چنس است که ترکیبی از اسانس های آناناس، فلفل، پاتچولی و سنبل است که اطراف را احاطه می کند و پس از کاسته شدن از شدت اولیه نت های میانی با تلفیقی از اسانس های یاس، زنبق و لیمو است که موجی از انرژی های مثبت را به همراه می آورند و سپس رایحه های نهایی با رایحه خس خس، کهربا، مشک و پچولی به جانشینی می رسند.

نحوه انتخاب خوشبوترین اسانس عطر زنانه

در زمینه انتخاب خوشبوترین اسانس خوشبو زنانه فاکتورهای مختلفی دخیل هستند که سبب شده دنیای عطر و ادکلن از گستردگی بی حد و مرزی برخوردار باشد و این تنوع همان چیزی است که یک زن خوش سلیقه و روحیه تنوع طلب او را به وجد می آورد و می توان آزادانه از میان انواع مختلف خوشبو کننده ها نمونه مناسب با سبک و سلیقه های هر شخص را پیدا کرد.
طبع لطیف و ظریف بانوان سبب شده که بیشتر از منشاهایی با تن شیرین، خنک، ترش و ملایم جهت تهیه اسانس عطر زنانه استفاده شود و این نت ها در ترکیب با یکدیگر عطرهای مختلفی که بر حسب روحیه، خلقیات، افکار، احساسات، مشخصات ژنی و رفتاری بانوان باشد را تشکیل می دهند و پرفروش ترین اسانس عطر را برای شما به وجود می اورد.
انتخاب عطر در میان اسم خوشبوترین اسانس هایی که ذکر شد یا صدها نوع دیگر امری سلیقه ای و کاملا فردی است اما هر یک از مخاطبان به دنبال خرید عطری برگرفته از اسانس های اصل و با کیفیتی هستند که خلوص و درصد اسانس به کار رفته در آن استاندارد باشد و در کنار زیبایی و کیفیت جلد عطر از لحاظ حجم، ماندگاری، شدت، غلظت، رد بو و… نیز قابلیت کافی و مورد رضایت مخاطب و قیمت مقرون به صرفه را نیز داشته باشد. در فروشگاه وب سایت ما شما با انتخاب های زیادی از اسانس های زنانه و مردانه با کیفیت روبرو می شوید .
دقت کنید که دنیای عطرها به اندازه ای که متنوع است از کیفیت های اورجینال و فیک نیز برخوردار بوده و اگر شناخت کافی از نمونه های اصل را ندارید بهتر است با اعتماد به مراکز معتبر خرید خود را با اطمینان خاطر بیشتری انجام دهید و در قالب یک بانوی آراسته، خوش سلیقه و جذاب از خود یک شخصیت متفاوت و محبوب را در خاطر دیگران ثبت کنید.

بازگشت به لیست

3 نظر در “خوشبوترین اسانس عطر زنانه

  1. سوسن گفت:

    سالهاست که از اسانس گودگرل استفاده میکنم و بینظیره واقعا

  2. هدیه گفت:

    کیفیت اسانس ها واقعا عالیییه

  3. رضا گفت:

    من خودم با اینکه آقا هستم ولی عاشق بیدلیشزم
    واقعا آرامش خاصی تو نت‌هاش هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *